Två veckor

Ett tag sedan jag bloggad nu. Har bara inte haft lust att gör det. Anser väl att jag inte har haft något intressant att berätta.
Men en kort sammanfattning av mitt liv den senaste veckan.

Kom igång och jobbade tisdagen förra veckan efter febern. Det var gött det. Gillar inte alls att ligga hemma och vara sjuk.
Torsdagen samma vecka så slutade jag lunch. Drog till Rainbow Tattoo. Efter att Tess målat upp strukturen så körde vi. Båda mina underben, från knä till fotled påbörjades. Nu är strukturen klar förutom öven framsidan av benen. Den 17:e april ska allt göras klart. Nice som fan!!

Nu i måndags åkte vi ett gäng gubbar till Karlstad och kolla hockey. Jävla trevlig resa. Rätt blöt också....
Tisdagen gick jag bara och väntade på att klockan skulle bli 19, så jag skulle få se hur det skulle gå för ÖSK borta mot MFF. Jag hade stora förhoppningar. Men tji fick jag. MFF spelade verkligen ut ÖSK. Surt sa räven.

I fredags styrde jag och Mogge iväg till Jörgen på fest. Bara arbetskamrater från bruket där. Men vi hade väldigt skoj och trevligt. Lasse förvandlades till sitt mer kvinnliga jag, och jävlar vad han showade. Frågan är hur Lasse mår i kroppen efter två finare kraschlandningar från kromstången. Ha ha.

Jag har även tänkt att börja träna inför Brandmanna-SM i halvmarathon nu. Får nog bli minst 3 löp pass i veckan.   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0