Det gör ont, men är skönt ändå

Om 2 dagar ska jag till Rainbow Tattoo,
 för att kolla på förslagen till mina kommande kroppspyntningar.
Ska gadda mina ben. Från straxt under knänen ner till fotknölarna.
Tess har bara fått några enstaka bilder och så har jag berättat lite kort om vad jag vill ha. 
Hon brukar få till jävligt bra motiv av mina idéer, så jag tror att det blir kanon även denna gång! 
Vill inte avslöja här och nu vad det kommer att bli för motiv,
men kan säga att det är arbetsrelaterat!

Tänk att man alltid blir som ett litet barn som väntar på Jultomten,
när man väntar på att dagen ska komma när nålarna ska in i huden.
En pervers känsla det där.
Det gör ont, men är skönt ändå!?
Finns inte många andra saker som ger än samma känsla. 
Möjligtvis att komma samtidigt som någon biter en i taska... 


Kommentarer
Postat av: Fia

På benet är det riktigt gosigt!

2010-03-09 @ 19:51:08
Postat av: Stebe

Men va fan TT, en borrigg från fotknölarna upp till knät... Måste vara en DE150 då? ;-)

2010-03-11 @ 08:15:54
Postat av: TT

Jepp, och ett 90 kW powerpack på det andra benet.

Frågan är var jag ska få plats med en 2000 meters rörsträng?

2010-03-11 @ 12:32:40
Postat av: Jenny

Brandbil?

2010-03-11 @ 20:10:24
Postat av: Stebe

Rörsträngen har du väl redan... :-)

2010-03-11 @ 23:06:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0