111 istället för 70

Vi skulle åka från Nora 17:45.
Matchstart 19:30 i Mellringehallen-Örebro.
Insläppet öppna 18:30.
Så ringer det någon och säger att det redan är kö vid Entrén.
Så jag kör.
Jag kör på i min vanliga gamla takt.
Jag vet ju att jag kan ta in några minuter om jag håller gas.

Kommer fram mot Lillåskolan, ingen Polis på bron med laser.
Gött, kan hålla kvar hastigheten.
Kommer ur svängen mot Lillåkorset.
HELVETE!!!

Två fröknar och en farbror blå.
- Körkortet tack!
- Gick lite snabbt det där.
-Erkänner du?

Ja va fan ska man göra?

-Vi behåller kortet, men du får köra i 48 timmar.
-Betala in lilla boten i tid också, så slipper du påminnelse.

Tack Polisen.
4000 kronor fattigare och utan körkort!
Kul, nä men verkligen. Jätte kul.


Blev med garanti den dyraste jävla Innebandymatch jag sett!!!


Kommentarer
Postat av: Stebe

VA FAN?!?! Surt...

2010-03-11 @ 23:07:31
Postat av: TT

Något....

2010-03-11 @ 23:18:08
Postat av: Anonym

Hej jag heter Tonny

Ragge har ni där

Nu ska vi dra i bilen

Så fort som hjulen bär

Att vara king på roaden

De e inte så svårt

Att döma av trafiken

Så kör jag ganska hårt

Vi drar förbi om de e keps å hatt

Som håller krampaktigt i sin hatt



Ska ni me

På raggartur me riktigt klös

Sitt breve

Drar i hundra knyck

vilket jävla ös



Vi ska köra

Köra fort som fan

Köra runt me bilen

Genom hela stan

Vi ska köra

Köra fort som fan

Sladda loss å börna

Genom hela stan ikväll

Köra fort som fan

Wooh

Köra fort som fan

Wooh



Plattan ner i botten

Å mätarn står i topp

Då plötsligt i vår spegel

En snutbil dyker opp

Men döm av min förvåning

När snuten kliver fram

Han ville bara rejsa

En ragger även han

Sen ? de här e lätt

Stå på gasen så blir allting rätt



Ska ni me

På raggartur me riktig klös

Sitt breve

Drar i hundra knyck

Vilket jävla ös



Vi ska köra

Köra fort som fan

Köra runt me bilen

Genom hela stan

Vi ska köra

Köra fort som fan

Sladda loss å börna

Genom hela stan ikväll

Köra fort som fan

Wooh"

2010-03-12 @ 12:25:57
Postat av: Cajsa

Hm? Ja du.....

2010-03-12 @ 21:48:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0