Varför är man då tillbaka?

Nu tar jag upp mitt bloggande igen. Hade ju en blogg tidigar som hette nästan likadant.
Varför gör jag nu då detta kan man fråga sig?

Jag känner att jag gärna vill ha ett forum där jag, när känslan faller på, kan skriva av mig om roliga saker som händer i livet, om saker som irriterar mig och saker som av någon annan anledning behöver ventileras från min lilla trånga skalle.

Hur personlighetsavslöjande denna blogg kommer bli kan jag just nu inte svara på. Det beror nog helt enkelt på hur mycket jag känner att jag måste lämna ut mig.

Risken finns dock att jag kommer tycka och tänka en hel del om allt och alla. Jag är bra på sånt.
Det svider i någons ögon, får en annan att le och skapar kanske hat eller kärlek hos en tredje.
Men det är väl det som är meningen med att blogga. Skapa ett forum där man uttrycker sig och får läsare för att man skriver om saker som får andra att tycka.

Let The Games Begin.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0