OS är slut nu. JA

Söndag den 28/2 2010 idag. 
Slutet på 2 veckors jävligt dålig sömn. 
Kan lova att jag aldrig varit vaken så många timmar under 2 veckor som jag varit dom senaste 14 dagarna.
Men nu är det äntligen över. 
Inget mer somna i soffan, ställa klockan och gå upp mitt i natten. 
Jag har känt mig som ett levande lik flera dagar, men trots detta har jag ändå inte kunnat låta bli att titta. 

Men tomheten kommer ju komma nu, för vad fan ska jag nu göra??

Ha ha ha, skoja bara.....
Jag kan lova att jag har mer att göra än jag hinner med. 
Det här har ju såklart med att göra hur jag är som person.
Jag är en JA sägare. Har nog alltid varit det. 
Tycker det är kul att vara en JA sägare,
man får uppleva många nya saker då. 
Men visst har det sina nackdelar också. Vissa utnyttjar oss JA sägare medans man ibland sätter sig själv i problematik när man alltid ska säga JA!
Men i det stora hela så är jag stolt över mig själv, för att jag är en positiv JA sägare.
  
Är det OK nu då att OS är över för denna gång?
JA!

Är jag nöjd över Sveriges insats i OS?
JA, i det stora hela!!

Längtar jag efter våren, när jag kommer få mer tid till mig själv?
JA!!!

Har jag just nu något mål att nå i livet, kort eller långsiktigt?
Jajjemen!!!!


Kommentarer
Postat av: Mogge

Är nog inte bara på grund av OS som du har sovit dåligt....eller va tror du pläpp?

2010-02-28 @ 21:20:16
Postat av: S

Mogge vad pratar du nu om klart det är OS som är det stora felet!; ).

2010-03-01 @ 15:08:53
Postat av: Mogge

TT: skulle behöva nytt topplock, har du något liggandes på skroten?

2010-03-01 @ 18:47:25
Postat av: Mogge

Kan man söka bildelar hos tonzhy och hans nya svärfar genom bildelsbasen?

2010-03-01 @ 18:52:15
Postat av: Mogge

Kränger ni fortfarande däck uppe på stribergsskroten TT?

Ja kanske skulle behöva ett par nya sommarpuckar nämligen...

2010-03-01 @ 18:53:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0