ABC

Ni få stackars jävlar som varje dag läser denna helt osynliga och alldagligt vardagliga blogg, ska nu få hjälpa mig med en sak att reda ut?
Är jag bara annorlunda, eller är jag inte helt frisk. Kanske sjuk, eller är det så illa att jag är fullständigt dum i huvet?

Varför undra jag då det?
Jo, för jag sorterar mina filmer i bokstavsordning, och i nummerföljd.
Jag trodde att detta var något som var vanligt och allmänt accepterat, men icke.
Var enda gång någon kommer och lånar film och dom upptäcker att mina filmer står sorterade så blir jag utskrattad och idiotförklarad.

Min enkla fråga är nu, vet någon varför jag gör detta?
Finns det något namn för sådana som mig?
Är detta ett välkänt syndrom?

ELLER

Ska jag omgående flytta till England och bli med i tv-programmet Outsiders?
Ska jag åka till Hus P på USÖ?
Är inkvartering i rummet bredvid Tobbe i Köping ett måste?

S - Som i Solstolle



 


Kommentarer
Postat av: S

Nej snälla rar du stanna kvar, inge Outsiders så illa hoppas jag inte det är!; ).

2010-02-24 @ 20:03:14
Postat av: Mums

Nja dum i huvudet är väl lite väl?? Lite annorlunda kanske man kan säga.....eller så har du brist på sysselsättning om du har tid att sortera!! Men flyttar du till Köping så hakar jag nog på!!!!



Appråpå filmer....jag har 2 st hos dig va?? Tprsk på Tallin o Svullo????

2010-02-24 @ 20:13:40
Postat av: cajsa

Jag för min del tror att du skulle kunna bli diagnostiserad med några bokstäver eller så;) Mohahahaaaaaaa!! Där fick jag liksom till det tycker jag

2010-02-24 @ 20:43:15
URL: http://cajsalindheden.bloggplatsen.se
Postat av: Jenny

Hm, ja du. Själv sorterar jag i färgordning, så jag kanske också klassas som "lite annorlunda"? :p

2010-02-24 @ 21:01:26
Postat av: Mogge

Kan bli väl långt för S om blogginnehavaren flyttar till England...

2010-02-25 @ 00:30:06
Postat av: Mums

Finns väl inga avstånd för ljuv kärlek ju! Sen går det väl aven att praktisera telefonsex!!

2010-02-25 @ 06:37:16
Postat av: S

Mogge: Du är ganska smart; ).



Mums: Nej gud så trist verklighet tack!, är det du göra i veckorna när du inte är i Hällefors?:; ).



2010-02-25 @ 08:41:28
Postat av: Mums

Telsex självklart.....minst 4 timmar varje dag!! Så man håller könet i trim!!!

2010-02-25 @ 18:37:14
Postat av: Mogge

Mums! hur är de hos dig, vart är vi på richterskalan? Kan S ha anländit till dacapo kvarteret ännu?

Tycker mig se anntydningar till sprick bildningar här uppe i brukets betongplatta....

Känns olustigt man vill ju inte vara med om något haiti senario=/

2010-02-25 @ 21:42:18
Postat av: S

Mums: Okej vill nog inte veta mer tror jag!.



Mogge: Du kan vara lugn & sova lugnt i natt!.

2010-02-25 @ 22:33:58
Postat av: Mums

Dom ger mig bra vibrationer......

2010-02-25 @ 23:49:30
Postat av: Mogge

MUMS: Kunde just ge mig fan på de=)

2010-02-26 @ 03:33:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0