Skyll på varandra då, dumärthjärnor!!!!!!!!!

11/3, då stog Politzi med laser och ansåg att jag körde för fort. 
Ja, jag erkände och var snäll och duktig. 
Men vad fan sysslar dom med??
Idag är det 4 veckor sedan jag blev av med körkortet. 
Men tro inte att jag fått någon information alls om vad som gäller.
Glöm det. 
Transportstyrelsen påstår att Polisen inte skickat in uppgifter om detta,
medans polisen säger att dom skickade uppgifterna redan samma kväll som dom stoppat mig. 
Så in i helvete irriterande. 
Vill ha mitt rosa lilla kort tillbaka. Måste ut och köra av mig alla aggressioner!!!! 


Kommentarer
Postat av: #10

Hur går det egentligen?

2010-04-26 @ 23:19:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0